У M.E.Doc модуль Облік ПДВ створений для реєстрації податкових накладних та розрахунків коригування (Додаток 2) а також обміну ними з контрагентами. У модулі дотримані всі стандарти, яких вимагає законодавство, завірення і доставка документів не вимагають зайвих витрат ресурсів.

Потрібна додаткова консультація? Телефонуйте + 38 (0629) 33-45-61 або +38 (099) 961-10-90

Переваги

Швидкість і зручність

Більш 500 000 підприємців України вже користуються електронним документообігом в M.E.Doc, тому ви відправляєте партнерам документи так, як зручніше для всіх – без затримок і зайвої метушні.

Заощадження ресурсів

Макулатура, кур’єри, бухгалтерська біганина, поїздки «для штампа» в минулому, якщо ви працюєте в M.E.Doc “Облік ПДВ”. Це десятки тисяч гривень в рік. Тому так багато бізнесменів уже перейшли на функціонал даного модуля.

Нічого зайвого

Гнучкий фільтр дозволяє відображати / сортувати всі первинні документи за певним критерієм, контрагент, місяць, діапазон дат, тип документа, контрагент – це і багато іншого дозволить вам бачити тільки ті документи, які Вам потрібні.

Інтеграція з іншими системами

Модуль адаптований до основним актуальним системам документообігу. Тому ви одним натисканням кнопки можете імпортувати документи туди, де вони також потрібні.

Актуальність кожного документа

Команда M.E.Doc регулярно відстежує всі зміни в податковому законодавстві та своєчасно випускає оновлення для своїх клієнтів. Наше завдання – забезпечити всі умови комфорту і надійність роботи в нашій програмі.

Надійні обмін і зберігання

Сучасні системи шифрування забезпечують захист ваших документів від зловмисників або просто третіх осіб. Модуль “Облік ПДВ” в M.E.Doc – ваш електронний сейф і архів.

Максимізуйте вашу ефективність

Додаткова функціональність

Оптимізуйте витрати часу і грошей

 

Вам більше не треба наймати кур’єра для доставки документів, збільшувати купу «первинної» документації: актів звірки взаєморозрахунків, податкових накладних, рахунків-фактур тощо.

Підвищуйте якість ведення бізнесу

 

Завдяки модулю M.E.Doc “Облік ПДВ” ви автоматизуєте максимальну кількість операцій, таким чином звільняєте час для більш важливих завдань.

Максимальна сумісність

 

У вашого контрагента інше програмне забезпечення? Не турбуйтесь!

Ми адаптували M.E.Doc до взаємодії з різними системами документообігу. Таким чином ви можете бути спокійні – ваші податкові накладні або Додатка 2 без проблем будуть доставлені адресату.

Будьте в курсі подій

 

M.E.Doc отримає і відобразить квитанції про реєстрацію ваших податкових накладних та розрахунків коригування (Додаток 2). Автоматично або вручну сформує інформаційні запити до ЄРПН про статус реєстрації і отримає витяг.

Вартість придбання

Для роботи з ЕП АЦСК “Україна”

0

грн. | рік

Вартість придбання

Для роботи з ЕП інших АЦСК

0

грн. | рік

Потрібна додаткова консультація? Телефонуйте +38 (0629) 33-45-61 або +38 (099) 961-10-90

Напишіть нам
Напишіть нам
Питання, сумніви, проблеми? Ми тут, щоб допомогти вам!
Підключення...
На даний момент жоден з наших операторів недоступний. Будь ласка, спробуйте ще раз пізніше.
Наші оператори зайняті. Будь ласка, спробуйте ще раз пізніше
:
:
:
Маєте запитання? Напишіть нам!
:
:
Сеанс чату завершено
Чи була ця розмова корисною? Проголосуйте за цей сеанс чату.
Добре Погано