Доручіть рутинні завдання системі M.E.Doc

Створить, порахує, перевірить, підпише ЕП, відправить, отримає відповіді і не тільки …

Що таке M.E.Doc?

M.E.Doc – це система електронного документообігу, а так само рішення для оптимізації бухгалтерських операцій. Автоматичне ведення документації – те, про що мріють бухгалтера, економісти і всі ті, хто має справу з суворою звітністю. M.E.Doc допомагає створювати документи за встановленими формами. Таким чином, з’являється можливість позбавити людей від рутинної праці, а також виключити можливість серйозних помилок. Крім того, використання сервісу істотно заощаджує робочий час в період здачі звітів в контролюючі інстанції.

Набір можливостей цієї системи неймовірно великий! Від простого створення, розрахунку, відправки регламентованої звітності, реєстрації ПН / РК до гнучкої автоматизації процесів роботи зі значними обсягами даних і навіть це не межа. Більш того, програма постійно удосконалюється і збільшує свій функціонал з урахуванням вимог сучасності.

Починаючи з 2010 року і до сьогоднішнього дня M.E.Doc, є вірним помічником половини бухгалтерів України.

Модулі програми

Найбільш відповідний набір функцій для вашої форми власності

Модуль “Звітність”

Даний модуль призначений для подачі звітності до контролюючих органів в електронному вигляді. Основні завдання модуля: економити час і спростити роботу бухгалтера.

 

Більше 3000 бланків для абсолютно всіх видів звітності, які регулярно оновлюються – запорука того, що всі необхідні звіти ви зможете відправити з однієї програми і бути впевненими в тому, що надані форми не застаріли.

Модуль «Корпорація»

 

Модуль «Корпорація» – це система електронного документообігу, розроблена спеціально для великих підприємств з розгалуженою структурою підзвітних організацій. У модулі враховані всі особливості обміну документами всередині великих підприємств і найактуальніші вимоги законодавства України.

 

Модуль вирішує весь спектр завдань створення, збору, консолідації, аналізу та обміну електронними документами у взаємовідносинах з:

  • головним підприємством та підзвітними установами
  • головним підприємством / підзвітними організаціями та державними органами

Модуль «Облік ПДВ»

 

Модуль «Облік ПДВ» створений для обміну первинними електронними документами з контролюючими органами і контрагентами. У модулі зберігаються всі шаблони, які вимагає законодавство, завірення і доставка документів не вимагають витрат ресурсів.

 

Реєструйте податкові накладні, розрахунки коригування (Додаток 2), створюйте персональні шаблони документів, фірмових бланків за допомогою модуля «Облік ПДВ»

Модуль «Зарплата»

 

M.E.Doc «Зарплата» – це модуль системи електронного документообігу «M.E.Doc», який автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також всі процеси обліку та управління персоналом.

 

Модуль “Зарплата” надасть у Ваше розпорядження перелік типових видів оплат, фондів та їх нарахувань, комплекти всіх необхідних звітів, які сформовані з урахуванням вимог контролюючих органів.

Модуль “Інтеграція з обліковими системами”

 

Представляємо Вам нове рішення від лідера в сфері розробки програмного забезпечення для ведення електронного документообігу та бухгалтерського обліку – модуль «Інтеграція з обліковими системами»!

 

Модуль інтеграції M.E.Doc дозволяє легко і швидко передавати звітність і первинні документи в такі облікові системи як 1С: Бухгалтерія для України, IS-Pro а також SAP шляхом вбудовування елементів свого функціоналу в призначений для користувача інтерфейс вищевказаних систем.

Чому обирають MEDoc?

Індивідуальність і підтримка

 

Найбільший набір функцій для будь-яких організацій: як бюджетних, так і приватних, незалежно від розміру та виду діяльності. Потреба одночасної роботи декількох користувачів задовольнить мережева версія MEDoc. А при необхідності, адаптуємо програму і створимо унікальні можливості для кожного клієнта.

Гнучкість та простота

Налаштування роботи з будь-якою обліковою системою, M.E.Doc підтримує всі формати електронних документів. Зрозумілі підказки і докладні інструкції знадобляться в процесі роботи. Працювати в програмі можуть користувачі цифрових підписів всіх центрів сертифікації. А продовжити дію сертифікатів кваліфікованого електронного підпису (КЕП), придбати нову ліцензію, замовити рахунок на захищені носії КЕП можна безпосередньо у програмі.

Актуальність та законність

 

Ви завжди користуєтесь актуальними формами бланків завдяки регулярному оновленню форм та довідників, які випускаються з урахуванням змін законодавства та потреб користувачів. Кожен документ є юридично значущим завдяки накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) згідно до законодавства України.

Конфіденційність та безпека

 

Передача документа контрагенту відбувається в зашифрованому вигляді, тож отримати документ може виключно той, кому він призначений. Звіти передаються за допомогою прямого з’єднання, що гарантує миттєву та захищену доставку. M.E.Doc також підтримує роботу із кваліфікованим електронним підписом (КЕП) на захищених носіях, а можливість створення архіву програми збереже ваші електронні документи протягом потрібного часу.

Автоматизація та ефективність

 

Весь цикл роботи з документами автоматизовано, зокрема: заповнення реквізитів, підписання та розрахунок, відправка та звірка з реєстрами ПН/РК та АН, перевірка пошти. А завдяки Планувальнику завдань виконання певних дій можна назначити на зручний для вас час.

Фізичним особам - підприємцям

Від
0

грн. | рік

Юридичним особам (ПДВ)

Від
0

грн. | рік

Купуючи у нас програмні продукти Ви отримуєте сервісне обслуговування від кваліфікованих фахівців протягом усього терміну дії ліцензії!

Напишіть нам
Напишіть нам
Питання, сумніви, проблеми? Ми тут, щоб допомогти вам!
Підключення...
На даний момент жоден з наших операторів недоступний. Будь ласка, спробуйте ще раз пізніше.
Наші оператори зайняті. Будь ласка, спробуйте ще раз пізніше
:
:
:
Маєте запитання? Напишіть нам!
:
:
Сеанс чату завершено
Чи була ця розмова корисною? Проголосуйте за цей сеанс чату.
Добре Погано