Модуль «Зарплата»

«M.E.Doc Зарплата» – це модуль, який автоматизує розрахунок і нарахування заробітної плати співробітників малих і середніх підприємств, а також всі процеси обліку та Управління персоналом.

Можливості модуля

Створення і ведення особистих карток співробітників, в яких міститься вся необхідна інформація про них

Ведення розрахункових листів співробітників (з урахуванням одноразових премій, доплат, відпускних, лікарняних);

Розрахунок нарахувань до фондів, як в цілому по підприємству, так і окремо по кожному співробітнику

Формування документів для переведення виплат співробітникам і аліментів в банки на особисті рахунки

Зберігання розрахункових листів за поточний рік і всі минулі періоди

Автоматичне заповнення звітності (4ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.

Зауважимо, що повноцінна робота данного модуля, а саме – подання звітів 1ДФ, 1ПВ, ЄСВ – можлива за умови сумісного використання із модулем M.E.Doc “Звітність”

Нараховуйте зарплату та ведіть облік персоналу легко!

0
грн. | рік

Маєте запитання?

Зв’яжіться з нами у будь-який зручний для Вас спосіб, та отримайте детальну консультацію від експертів нашої крамниці